Kumbaracı50 Nisan Programı

Kumbaracı Yokuşu no:50 Tünel/Beyoğlu / 212 243 50 51 / 532 255 55 http://www.kumbaraci50.com/80 / www.kumbaraci50.com

biletler  ve Kumbaracı50 gişesinde / Kumbaracı50 gişesi pazar günleri 11:00, diğer günler 16:00’dan itibaren oyun saatine kadar açıktır

Altıdan Sonra Tiyatro’nun yeni projesi  KUMBARACI50 ÜÇLEMESİ’nin ilki

“GERÇEK HAYATTAN ALINMIŞTIR” 2 Nisan Pazartesi günü prömiyer yapıyor!

2 nisan pazartesi 20:30 *PRÖMİYER!

3-4-5-6-7-24-25-26-27-28 nisan 20:30

‘GERÇEK HAYATTAN ALINMIŞTIR’ Kumbaracı50 Üçlemesi-1 Altıdan Sonra Tiyatro

Yazan: Yiğit Sertdemir

Yöneten: Arif Akkaya

Oynayanlar : Tomris İncer, Yiğit Sertdemir

Mekan ve Kostüm Tasarımı: Arif Akkaya, Yiğit Sertdemir, Tomris İncer, Gülhan Kadim

Işık Tasarımı: Arif Akkaya

Asistanlar: Doğa Uğurel, Cansu Gültekin

Fotoğraflar: Gülay Yiğitcan, Alikemal Karasu / Klik Stüdyo

Uzun zaman sonra bir araya gelen iki kişi…  bir adam ve annesi…  onarılıp dönüştürülen bir mekan…  yolluk niyetine anlatılan hikayeler…  sırlar  ve gerçek üzerine sarsıcı bir oyun.

tek perde / dak

tam 30, ind 20

9 nisan pazartesi 20:30 / 10 nisan salı 20:30 *SEZONUN SON OYUNLARI!

FAİL-İ MÜŞTEREK’ Altıdan Sonra Tiyatro

Değiş(tiril)en herşeye inat, yeni haliyle!

Yazan-Tasarlayan-Aktaran: Yiğit Sertdemir

Dış Gözler: Özgür Tanık, Semah Tuğsel, Gülhan Kadim, Yaman Ömer Erzurumlu, Onur Tuna

Özgün Müzik ve İşitsel Tasarım: Onur Kahraman

Göz göre göre, inatla sürdürülen müthiş suskunluğumuzun, kara mizah avazı!

Müşterek fiiller borsası…

Önce utanmak, sonra unutmamak için…

Tek kişilik bir ödeşme…

“Birgün herkes onbeş dakikalığına insan olacak…

O güne kadar…

Tüm fiiller…

Müşterek…”

tek perde / 90 dak

tam 30, ind 20

11 nisan cuma 20:30

‘SEN BALIK DEĞİLSİN Kİ’ Çıplak Ayaklar Kumpanyası

Konsept-Uygulama: Mihran Tomasyan
Tasarım: Cem Yılmazer
Şiir: Oktay Rifat “Ahmet”
Müzik: Neva Hicaz Gazel-Mahmut Celalettin, Bzdig Navag (Küçük kayık) – Rouben Hakhverdian
Fotoğraf/ Web: Canavar Banavar, Ezgi Kaplan

Suyun yolunu kesersin, kum çuvalları dizersin, beton örersin; ama ne yapar ne eder,
bi yerden bi çatlak bulur, ve özgürce akmaya devam eder su.
Yolculuğu her seferinde başka engellerle karşılaşacak, bulanacaktır elbetteki…
Bu hep böyledir ve böyle olduğunu bile bile ‘su cinayetleri’ işlenir durmadan bu ülkede.

Bu eser suyun yolculuğunu kendi yolculukları yapanların ve her türlü suyun sularında gezinenlerin hikayesidir.

Bavul açılır ve içinden dökülenler çatlaklarını elbette ki bulur.

* Bu eser Peniche Anako (paris) ve Istanbul DansPlatformu -2010’un destegiyle hazırlanmıstır!
* Beyrut yolculuğu www.sonuselamet.tumblr.com‘dan okunabilir!
* ‘Sen balık değilsin ki’ albümü  Gevende besteleri ve düzenlemeleriyle, Baykuş Müzik etiketi’yle çıkmıştır!

tek perde / 40 dak

tam 25, ind 15

12 nisan perşembe 20:30

‘SİNEKLER SEVİŞİRKEN’ Mine Söğüt

Yazan- Tasarlayan-Yöneten: Mine Söğüt

Oynayan: Merve Engin

O, sinekler sevişirken uyuyamıyor.

Peki ya siz?

Siz, sinekler sevişirken uyuyabilecek misiniz?

Mine Söğüt’ün, Deli Kadın Hikâyeleri adlı kitabındaki bir hikâyesinden sahneye uyarladığı Sinekler Sevişirken, tek kişilik iç karartıcı, ruh bunaltıcı, akıl karıştırıcı kısacık bir kâbus. Bir türlü kapatılmayan bir pencere, gözünün önünde olup biten hiç ama hiçbir şeyi görmeyen bir anne, mütemadiyen sevişen karasinekler, yatağında sırtüstü yatan ve o karasineklerden ölesiye korkan bir kız çocuğu…

Biri pencereyi kapatsa… o karasinekler içeri girmese… herkes rahat uyuyacak.

tek perde/30 dak

tam 25, ind 15

13 nisan cuma 20:30*SON OYUN!

‘HAKİKİ GALA’ tiyatrotem

Yazan: Ayşe Bayramoğlu

Yöneten: Çetin Sarıkartal

Sahne Tasarımı: Zekiye Sarıkartal

Görsel İletişim Tasarımı: Behiç Alp Aytekin

Oyuncular: Ayşe Selen, Şehsuvar Aktaş

Hakiki Gala”, günümüzün rating yapan ve çok tartışılan televizyon programları, sağnak halinde yağan 3.sayfa haberleri, insanlardaki kendini tüm çıplaklığıyla toplumun zalim seyrine sunarak karizma oluşturma çabası üzerine kotarılmış bir komedi.

Tiyatro… Tiyatro Dergisi / Tiyatro 2010 Ödülleri En İyi yazar Ödülü

tek perde / 60 dak

tam 25 ind 15

14 nisan cumartesi 20:30

‘LABİRENTLER’ Boş Sahne

Yazan: Ursula K. Le Guin

Çeviren : Ümit Altuğ

Yöneten: Saim Güveloğlu

Oynayan: Filiz Bozkuş

Kostüm: Handan Çelik

Makyaj: Duygu Dinçer

Görsel İletişimsel Tasarım: Cana Özgür

Ursula K. Le Guin’in aynı adlı öyküsünden oyunlaştırdığımız “Labirentler” bir yaratık tarafından önce hapishaneye kapatılan daha sonra çeşitli labirentlerde bazı deneylere maruz kalan bir yaratığı ve geçirdiği süreçleri, yaratığın dilinden anlatıyor. Eylemin labirentlerde geçiyor oluşu, yaratığın fiziksel anlamda deneylere maruz kalması öykünün oyunlaştırılmasına; yaratık tarafından anlatılması ve yaratığın kendini tiyatrodaki oyuncu-seyirci ilişkisine benzer bir şekilde diğer yaratığa beğendirme isteği bu anlatının bir oyuncu tarafından temsiline olanak sağlıyor.

tek perde / 45 dak

tam 25, ind 15

16 nisan pazartesi 20:30 / 17 nisan salı 20:30

“BERNARDA ALBA’NIN EVİ” Oyunbaz

Yazar: Federico Garcia Lorca

Çeviren: A.Turan Oflazoğlu, Hale Toledo ve Caridad Svich çevirilerinden faydalanarak Oyunbaz tarafından derlenmiştir.

Yönetmen: Abdullah Cabaluz

Yardımcı Yönetmen: Güray Dinçol

Reji Asistanı: Dilan Mungan

Işık: Arda Doğan

Ses: Güray Dinçol

Kostüm tasarım-uygulama: Hilal Polat

Dekor-Makyaj: Oyunbaz

Oyuncular: Neslihan Arol, Sibel Ulusoy, Deniz Kılıç, Aslıhan Azeri,Serpil Bilgil, Burcu Halacoğlu, Pınar Akkuzu,Başak Sakarya, Firuze Engin, Gizem Ünlü, Nesrin Yılmaz

Falanjist rejim tarafından eşcinselliği ve komünistliği sebebiyle infazı gerçekleştirilen Lorca, yarattığı ev’le dönemindeki toplumsal yapının sınırlarını da çizmektedir.Kapalı bir toplumsal yapıda tutkularınızın peşine düştüğünüzde bir trajedi yaşamanız kaçınılmazdır. Tutkularımızın peşinden gitmediğinizde ya da buna zorunlu bırakıldığınızda düzen kusursuz işleyişine devam eder.

Aslında gizli hiçbir şey yoktur. Herkes, herşeyi bilir. Ama bilmiyormuş gibi yapar. Herşeyden korkulur: Dışarda olandan, kasabadaki dedikodulardan, erkeklerden, birbirlerinden, Bernarda’dan… Ama harekete geçilmez.

Bernarda Alba’nın Evi, kendi yarattığımız cehennemin tasviridir adeta…

iki perde 110 dk.

tam 25, ind 15

18 nisan çarşamba 20:30

‘CADININ BOHÇASI’ Esmeray

Daha önce İstanbul’da çeşitli gösteri merkezlerinde ve üniversitelerde, Anadolu’da çeşitli festivallerde ve Avrupa’da sahnelenmiş olan ‘Cadının Bohçası’, Esmeray’ın kendi hayat hikâyesinden hareketle yazıp oynadığı ‘çok kişilik’ bir gösteri. Cadının Bohçası ayrımcılıkların kesişiminde, hem transseksüel hem de Kürt olarak şiddete, milliyetçiliğe ve ataerkil değerlere karşı direnen bir feministin hikâyesi. Eşcinsellikten transseksüelliğe geçişinde feminizmin farkına vararak, seks işçiliğini bırakan ve kadın hareketinin içinde yer alan Esmeray’ın oyunu, gerek Kars gerekse İstanbul’daki toplumsal cinsiyet, etnisite ve sınıf ilişkilerini feminist bir perspektiften mizahi bir dille sunmakta.

iki perde / 90 dak

tek fiyat 20

19 nisan perşembe 20:30

‘kAMPLUMBAĞALAR şİŞMANLAMAZ çÜNKÜ kABUKLARI vARDIR’ Merve Engin

Zorlayan : Nilgün Kurt (kariyer sorumlusu)
Panikleten: Asu Maro

İyi ki Varlar: Uğur Demirpehlivan, Nur Can Kara, Mine Söğüt, Aylin Alveren, Arda Çetinkaya

“inşallah sevgilim de gelir yaa… gelse de bitmese…  hem diyete de başladım. “
tek perde /55 dak

tam 25, ind 15

20 nisan cuma 20:30

‘EKMEK PARASI’ Oyunbaz
Yazan:Gesine Danckwart
Çeviren:Sibel Arslan Yeşilay
Yöneten:Güray Dinçol
Yönetmen Yardımcıları:M.Özgür Bahçeci, Evrim Şahintürk
Reji Asistanı:Dilan Mungan
Dramaturji: Oyunbaz
Metin Danışmanı:Jule Sievert
Işık Tasarım:Mustafa Çiçek
Ses Tasarım:Kansu Gül, Anıl Gümüş
Işık :Deniz Kılıç
Ses :Özgen Kaybaki
Dekor-Aksesuar-Kostüm:Oyunbaz
Oyuncular:Evrim Şahintürk, M.Özgür Bahçeci, Mustafa Çiçek, Pınar Akkuzu, Sena Taşkapılıoğlu Kornhauser
Genel Sanat Yönetmeni:Abdullah Cabaluz

Bir işsiz, bir stajyer, bir garson, bir iş kadını, bir yönetici adayı…  Monologlardan oluşan Ekmek Parası, günümüz Alman Tiyatrosunun önemli yazarlarından Gesine Danckwart’ın, sahnelendiği birçok ülkede ses getirmiş, çağdaş bir tiyatro denemesi. Kendi yaşamlarının hapsinde, neden olduğunu bilmeksizin günü kurtarmaya, ayakta kalmaya, var olmaya çalışan isimsiz beş karakter, her günü te……k ve aynı bir gün gibi yaşamaya çalışırlarken içinde bulundukları kavganın nedeni ekmek parası mıdır acaba? Zihinleri susmayan, sessizce bağıran, biricik, yapayalnız ve kalabalık beş kafa sesi… Oyun boyunca durmaksızın düşünen, tartışan, kavga eden, günü kurtaran ve kazanan beş şehirli…

Ekmek Parası, kendimizi anlamaya soyunmuş performatif bir tiyatro denemesi.

tek perde / 75 dak

tam 25, ind 15

21 nisan cumartesi 20:30

‘HİKAYEDEN MEMURLAR’ Tiyatro BeReZe

Uyarlayan-Yöneten-Oynayan: Erkan Uyanıksoy, Elif Temuçin

Supervisor: Ole Brekke

Nikolay Vasilyeviç Gogol’ün Burun ve Palto isimli öykülerinden ve Müfettiş adlı oyunundan hareketle, iki anlatıcı/oyuncu üç öyküyü canlandırıyor. Hem de dekorsuz-kostümsüz, sayısız karaktere bürünerek, bedenlerinin tüm olanaklarını kullanarak, sahnede eğlence ve gizem arasında salınarak ve bunların hepsini tek perdede size sunarak anlattıkça anlatıyor.

Fiziksel tiyatronun ve hikaye anlatıcılığının harmanlandığı ‘Hikâyeden Memurlar’da sahneden sesleniyoruz:  ‘Burnunuzu nereye soktuğunuza dikkat edin!’

‘Bir palto kaç ruble eder?’

‘İyi örgütlenmiş bir toplumda işler nasıl yürür?’

tek perde / 50 dk

tam 25, ind 15

23-30 nisan pazartesi 20:30 *SON OYUNLAR!

‘444’ Altıdan Sonra Tiyatro

Yazan: Yiğit Sertdemir

Yöneten: Y. Ömer Erzurumlu

Oynayanlar: Gülhan Kadim, Yiğit Sertdemir

Dekor-Kostüm Tasarımı: Aslı Can Kortan

Işık Tasarımı: Erkan Kortan

İşitsel Tasarım: Onur Kahraman

Teknik Tasarım: İhsan Dehmen

Oyun, bir çağrı merkezinde geçiyor. “Hatırlatma Merkezi”nin şikâyet bölümünde, biri uzun zamandır çalışan, diğeri yeni işe başlayan iki kişinin gece vardiyası sırasında, çağrı sisteminde işler karışır. Buldukları çözümler ve cevaplar; gerilim ve mizahın iç içe geçtiği yüksek tempolu bir gece sonunda, onları çarpıcı bir gerçeğe ulaştırır.

Ödüller:

2008 yılı Afife Jale Tiyatro Ödüllleri-Cevat Fehmi Başkut Özel Ödülü  “İlk Kez O Yıl Sahnelenmiş Olan En Başarılı Yerli Oyunun Yazarı”

33.Ulusal İsmet Kuntay Tiyatro Ödülleri “En İyi Oyun Yazarı”

Tiyatro…Tiyatro… Dergisi Tiyatro Ödülleri 2008 “Yılın Oyun Yazarı”

tek perde / 80 dak

tam 30, ind 20

KUMBARACI50’DE GECE HİKAYELERİ*

Dördüncü gece hikayesi “Barzo İle Konserve” Yokuşta Saçma Bir Gece Hikayesi 6 nisan cuma günü prömiyer yapıyor!

*Kumbaracı50’de Gece Hikayeleri bir Altıdan Sonra Tiyatro tasarımıdır.

6 nisan cuma 23:00 *PRÖMİYER!

7-26-27-28 nisan 23:00

‘BARZO İLE KONSERVE’ Yokuşta Saçma Bir Gece Hikayesi Altıdan Sonra Tiyatro

Tasarlayan: Yiğit Sertdemir

Yöneten: Gülhan Kadim

Oynayanlar: İsmail Sağır, Murat Kapu, Ömer Erzurumlu

Yönetmen Yardımcısı: Onur Sarıgül

Birbirinden farklılaşmış iki çocukluk arkadaşı… Başlarındaki dertle gecenin bir yarısı bir mekana gelirler. Beklemedikleri bir kişinin de aynı mekana gelmesiyle kısa sürede çözmeleri gereken sorun içinden çıkılmaz bir duruma dönüşür. Gerçeklik, saçmalık, öteki ve beriki üzerine kısa bir kara komedi.

tek perde / dak

tam 25, ind 15

12-19 nisan perşembe 23:00

‘HAZ MAKAMI’ Altıdan Sonra Tiyatro

Kukla Oyunu (16+)

Proje Tasarımı: Candan Seda Balaban, Gülhan Kadim, Seda Yürük
Kukla-Dekor-Aksesuar Tasarımı: Candan Seda Balaban
Dış Gözler: Ceren Yıldız Burçak, Yiğit Sertdemir, Erhan Yürük
Oynatanlar: Candan Seda Balaban, Gülhan Kadim, Seda Yürük, Sinem Öcalır
Müzik-Efekt Tasarımı: Erhan Yürük
Animasyon-Mapping: Ali Nakipoğlu, Tolga Burçak, Ceren Yıldız Burçak
Işık Tasarımı: Yiğit Sertdemir, İsmail Sağır

Sadece dolunayda duyulan haz dolu bir makam…

Bir mahalle… bir apartman… bir kedi… dolunaylı bir gece… kadınlar… ve haz makamı başlar…

tek perde /

tam 25, ind 15

13 nisan cuma 23:00  / 21 nisan cumartesi 23:00

“SENİ YENİCEM İSTENBUL!” Palyaço Modern

Akıl sınırlı, aptallık sınırsız! 

Oynayanlar: Erkan Uyanıksoy, Ezgi Keskin, Güray Dinçol, Sena Taşkapılıoğlu Kornhauser, Elif Temuçin

tek perde /  50 dk

tam 25, ind 15

14 nisan cumartesi 23:00 / 20 nisan cuma 23:00

‘BAŞKA SESLER …’ İlyas Odman

Proje Tasarım: İlyas Odman

Performans: Gülhan Kadim, İlyas Odman, İpek Taşdan

Dramaturjik Destek: Eylül F.Akıncı

Işık Tasarım: İsmail Sağır

…kabul edilmek için kendimiz ve ötekiler üzerinde kurduğumuz baskı üzerine komik bir kabus… bir gece hikayesi…kendi seslerini geri kazanmaya çalışan hortlaklar ve yaşam arasında bir öykü…çay bardakları arasında farkedilmeyenler…

“Çay var mı?

tek perde / 40 dak

tam 25, ind 15

PROGRAMI

Çocuk oyunları pazar günleri saat:13:00’de başlar.

Bilet fiyatı; tek 15 TL / Aile Bileti; 3 kişi 35 TL, 2 kişi 25 TL

8 nisan pazar 13:00

‘KAYIP EŞYA BÜROSU’ Tiyatro BeReZe (yaş 3+)

Yazan    : Sevim Ak

Oyunlaştıran:  Elif Temuçin, Firuze Engin

Oynayanlar : Güray Dinçol, Firuze Engin, Bilge Gültürk

Reji Asistanı ve Teknik : Eren Azak

Kostüm – Aksesuar Tasarım : Hilal Polat

“Kayıp Eşya Bürosu” , gerçek nesnelerin kukla biçiminde oynatıldığı bir Obje Tiyatrosu çalışmasıdır. Oyunun tamamında, Kayıp Eşya bürosunda bulunan nesneler 3 oyuncu – oynatıcı tarafından oynatılmakta;  hikayeleri ise aynı oyuncular tarafından canlandırılmaktadır.

Oyun, sahibi tarafından takside unutulan sardunya çiçeğinin kayıp eşya bürosuna getirilmesiyle başlar. Sardunya kayıp eşya bürosunda olmaktan hoşnut değildir; evine geri dönmek istiyordur. Oysa burada kendi gibi unutulmuş başka eşyalar da vardır. İhtişamlı günlerini özleyen bir tiyatro kostümü, bulunduğu evin acı tatlı tüm anılarına ortak olmuş telefon , sahibiyle birlikte bütün dünyayı dolaşmış eski bir valiz, dans pistlerinden gelen şık bir kadın ayakkabısı, üzerine yazı yazılmasını istemeyen kağıt, ıslanmaktan nezle olmuş şemsiye gibi  eşyalar ona hikayelerini anlatarak  kayıp eşyaların dünyasına  alıştırmaya çalışırlar. Ama sardunya için bu pek de kolay değildir.  Unutulmuş olmanın acısına bir de güneş ışığından uzak olmak eklenince sardunyayı bir umutsuzluk sarar.

Sardunya hiç tanımadığı bu yerde, yeni arkadaşlarının arasında mutlu olabilecek midir? Gece olup herkes uykuya daldığında o usul usul ağlamaya başlar. Hiç uyuyamaz.. Sabah olup güneş doğduğunda ise kayıp eşya bürosunun sakinlerini bir sürpriz beklemektedir.

tek perde / 40 dak

15 nisan pazar 13:00

‘LAHANA SARMA’ gölge-kukla oyunu tiyatrotem

Yazan: Ayşe Selen

Tasvir/Kukla Tasarım: Şehsuvar Aktaş

Müzik Danışmanı: Muammer Ketencoğlu

Asistan: Bilge Gültürk

Oynayanlar/Oynatanlar: Ayşe Selen, Şehsuvar Aktaş

Lahana Sarma, kukla, illüzyon, ortaoyunu, gölge oyunu gibi geleneksel türlerden yola çıkılarak oluşturulmuş bir gösterim. Sahnenin sağında ve solunda birer gölge oyunu perdesi, iki perdenin ortasında ise masa üstü kuklalarının oynatıldığı masa bulunuyor. Gölge oyunu perdelerinde oynatılan tasvirler geleneksel teknikten yola çıkılarak deriden kesilmiş özgün tasvirler; ‘ayna’ dediğimiz beyaz perdeye yansıyan ‘renkli gölgeler’ bunlar. İki perdenin ortasındaki masanın üzerinde oynatılan kuklalar ise beyaz kartondan kesilmişler ve  tasvirler gibi sopaya takılarak hareket ettiriliyorlar.  Bir tür ‘düşsel alan’da devinen üç boyutlu  ‘beyaz kuklalar’ bunlar. Sağdaki perde Herşeyiyer Hanım’ın, soldaki perde ise Boliştah Hanım’ın evi. Ortadaki masa da düşsel bir alan olarak düzenlenmiş. Herşeyiyer Hanım’ın uşağı Tavtati’yle Boliştah Hanım’ın uşağı Dümteka mutfaklarında yemek yapmaktadırlar. Ancak her ikisinin de birer malzemesinin eksik olduğu ortaya çıkar. Muzip ve şakacı bir yaratık olan Yeşil Tüylü Ocak Böceği bu malzemeleri gizlice kaçırmıştır. Uşaklar ‘evleri’nden çıkarak eksik malzemelerin ardına düşerler. İşte bu arayış onları ortadaki ‘düşsel alan’a, Lahana Sarma’ya getirir. Ancak orada Yeşil Tüylü Ocak Böceği’nin kendileri için hazırladığı beklenmedik sürprizlerle karşılaşacaklardır. Öykünün akışı içinde tasvirlerin/kuklaların ‘renkli gölgeler’ olmakla ‘beyaz kuklalar’ olmak arasındaki ikilemleri, oynatıcı-oynatıcı, oynatıcı-kukla, kukla-kukla, kukla-tasvir çatışması ya da çakışması öykünün arka planını oluşturur.

tek perde / 45 dak

22 nisan pazar 13:00

‘ÇOK SOĞUK’ Tiyatro BeReZe (yaş 6+)

Yazan – Oynayan: Erkan Uyanıksoy, Elif Temuçin

Yöneten: Torkild Lindebjerg

Koreografi: Paivi Raninen

Hava  çok soğuk.

Beş parasız bir sokak müzisyeni  ve bir sokak ressamı dışarda nasıl çalışır?

Sıkıcı, kasvetli, gürültülü caddede gizemli bir yer keşfederler.

Ama burası iki kişi için çok küçük?!

tek perde / 40 dk

22 nisan pazar 15:00

Kumbaracı50Çocuk ve Can Çocuk Yayınları İşbirliği ile

Bu ay Rene Goscinny’in Pıtırcık serisinden öyküleri sahnede canlandırarak okuyacağız.

*ücretsizdir

ATÖLYE

8 nisan pazar 15:00

ATIK MALZEMELERLE KUKLA YAPIYORUZ Tiyatro BeReZe

Bu atölyede , atıkların ve gündelik yaşamda önemsiz görünen birçok malzemenin  her çocuğun yapabileceği basitlikte birer kuklaya dönüşmesi amaçlanır.  Pet şişe, düğme, iplik, kumaş parçaları, kağıt parçaları, kağıt havlu ruloları , kese kağıtları, sünger ve benzeri malzemeler bu atölyenin çeşitli kukla yapım gereçleridir.

Atölye, her yaştan çocuklar için bir yaratım çalışmasıdır.  Çocuklar kuklayı yaparken hem düş gücünü kullanarak eğlenir hem de atıkları keyifli bir biçimde değerlendirmeyi öğrenir.

Bütün malzemeleri ortaklaşa kullanan çocuklar yalnızca kesme –yapıştırma ,  ekleme gibi aşamalarda atölye liderlerinden yardım alırlar.

Atölyenin süresi 40 dakika ile 1 saat arasında değişmektedir.

Çalışma bitiminde her çocuk kendi tasarımını evine götürebilecektir.

oyun+atölye 30 TL

sadece atölye 20 TL

katılım 15 kişi ile sınırlıdır