MİMESİS 21

21. SAYI ÜZERİNE

THOMAS OSTERMEIER VE TİYATRO ANLAYIŞI

Alışıldık Hayatlara Dil Kazandırmak / Sezin Gündoğan

Stein ve Ostermeier Yönetiminde Schaubühne: Devamlılıklar ve Kopuşlar / Fırat Güllü

Neden Picasso’yu Taklit Eden Bir Ressam Görmek İsteyeyim (Thomas Ostermeier ile Söyleşi)

Hamlet Senden Benden Farklı Bir Karakter Değil  (Thomas Ostermeier ile Söyleşi)

Ibsen’i Okumak ve Sahnelemek / Thomas Ostermeier

İvme Çağında Tiyatro / Thomas Ostermeier

Alman Tiyatro Krizi Üzerine Notlar / David Ashley Hughes

TİYATRODA KÜLTÜREL ÇOĞULCULUK

Tiyatroda Kültürel Çoğulculuk Dosyası Üzerine

Ermenistan’da Komedya ve Hiciv: Baronyan ve Odyan / Frédéric Feydit

Hagop Baronyan: Dönüşümün Mizahı Üzerine / Duygu Dalyanoğlu

İki İstanbul: Baronyan’ın ve Apisoğom Ağa’nın İstanbulları / Ayşan Sönmez, Fırat Güllü

20. Yüzyıl Başında Ermeni Tiyatrosu ve Yenovk Şahen Üzerine Söyleşiler

  • Yervant Tolayan’ın Anılarında Mardiros Mınakyan ve Osmanlı Dramatik Kumpanyası
  • Vahram Papazyan’ın Yenovk Şahen’e Gönül Borcu
  • Nişan Beşiktaşlıyan’ın Kaleminden Yenovk Şahen
  • Şalîko Bêkes ile Söyleşi

TEMEL RİTİM ATÖLYESİ

Temel Ritim Atölyesi Sunumu / Banu Açıkdeniz, Elif Karaman

İATG 2016 Ritim Atölyesi Değerlendirme Raporu

GENÇLİK OYUNLARI

Boğaziçi Gösteri Sanatları Topluluğu (BGST) Gençlik Oyunları Hakkında

KARŞILAŞMALAR

Karşılaşmalar: “Bir devir toprağa veriliyor ve ‘yeni’ bir dönem başlıyor” (Söyleşi)

Karşılaşmalar Oyun Metni